|
Politická reklama v České republice
Jeřichová, Tereza ; Šebesta, Karel (vedoucí práce) ; Hořejší, Michal (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá politickou reklamou v České republice. Jejím cílem je rozebrat a na sebraném materiálu popsat jazykové persvazivní prostředky, které jsou v reklamních kampaních politických stran využívány. Na tuto problematiku je zde nahlíženo jak z hlediska politického, tak z hlediska reklamního diskurzu.
|
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|
Politická reklama v České republice
Jeřichová, Tereza ; Šebesta, Karel (vedoucí práce) ; Hořejší, Michal (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá politickou reklamou v České republice. Jejím cílem je rozebrat a na sebraném materiálu popsat jazykové persvazivní prostředky, které jsou v reklamních kampaních politických stran využívány. Na tuto problematiku je zde nahlíženo jak z hlediska politického, tak z hlediska reklamního diskurzu.
|
|
Sugestivní technologie v reklamě
Sora, Olena ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Surynek, Alois (oponent)
Ve své bakalářské práci jsem se zaměřila na podrobný rozbor sugestivních technik, které se objevují v současné reklamě. Problematika vlivů v reklamě je již mnoho let aktuální. Na jedné straně vystupují podnikatelé a tvůrci reklamy s cílem ovlivnit spotřebitele a motivovat ho k nákupu. Na druhé straně je potenciální zákazník, který se snaží získávat informace o potřebném zboží a přitom sebou nenechat manipulovat. Sugestivní technologie, které se používají v reklamě, ovlivňují zákazníky, přesvědčují a motivují ho. Ve své práci jsem se zamyslela nad politickou reklamou, zejména předvolebními reklamními kampaněmi,pomocí obsahové analýzy porovnávala jsem reklamní kampaně největších politických stran v České Republice s cílem zjistit jaké techniky se využívají, na koho se obracejí tato sdělení a jaké pocity to vyvolává ve spotřebitelích- voličích.
|